Zakládací klíny pro motorová vozidla a držáky pneumatik
Samostatný obor kovovýroby je dílna s výrobou zaměřenou pro automobilový průmysl, se specializací na výrobu zakládacích
klínů na přepravníky motorových vozidel, včetně dodávky pojezdových plechů s perforací pro tyto přepravníky a zakládací klíny.
Zakládací klíny Hepos
Osazení zakládacího klínu Hepos na pojezdový plech
jsou přednostně konstruovány pro pojezdové plechy vlastní konstrukce, ale také pro plechy přímých
dodavatelů, jako jsou fy Kässbohrer, Lohr a Rolfo. Při objednávce zakládacích klínů je tedy třeba rozlišovat odlišnosti
pojezdových plechů přímých výrobců.
Zakládací klíny je vždy nutno objednat v párech, a to pro levou a pravou stranu přepravníku.
Zakládací klíny jsou dostatečně pružné a odolné proti dynamickému namáhaní. Podle výsledků životnostní únavové
zkoušky je vhodná pro přepravu vozidel do hmotnosti cca 2300 kg (kolový tlak 575 kg) při dodržení
kvality namáhaných svarů v konstrukci a pokynů výrobce pro použití zakládacích klínů.
Zakládací klíny jsou dodávány jako pár - pravý a levý klín
Při návrhu metodiky zkoušky se postupovalo dle ČSN 42 0363. Zatěžující šikmá sila působí na zkoušený vzorek tak,
že simuluje zatížení od kola přepravovaného vozidla. Jedná se o výslednici svislé sily od hmotnosti vozidla a od
vodorovné sily na zarážku. Při rozjezdu a brždění působí na zarážku i dynamická silová složka. Výsledky pevnostní
únavové zkoušky prokázaly, že při zatížení navrhovanou silou (vozidla s kolovým tlakem 400 kg) je zarážka
dimenzovaná tak, že její únavová pevnost je dostačující. Zatěžující sila byla postupně zvyšována a lom nastal až
po 405 000 cyklech při přetížení o 100 % bez uvažování přejetí vozidlem. Při uvažování přejetí zarážky (které sice
je zakázané, ale přesto se v praxi vyskytuje), by zarážka měla vydržet bez lomu přibližně 400 000 přejetí vozidla
těžšího o 100% více, než je uvažované vozidlo ve výpočtu.
Detail upínací páky
zakládacího klínu
Rozměry pojezdových plechů nutné pro objednávku zakládacích klínů
Lohr
Kässbohrer
Typy Hesy 1, Hesy 2, Hesy 1 speciál a Hesy 2 speciál jsou určen pro pojezdové plechy s šířkově omezeným prostorem.
Hesy 1
Hesy 2
Hesy 1 - speciál
Hesy 2 - speciál
Ocelové klíny s pojezdovým kolečkem pro zajištění nákladních vozidel
Ocelové klíny s pojezdovým kolečkem pro snadnou manipulaci — zakládací klíny s pojezdovým kolečkem k zajištění nákladních vozidel.
Klíny je možné vyrobit v levém i pravém provedení dle požadavku zákazníka.
Ocelové klíny pro přepravu na železničních vozech
Ocelové klíny — speciální klíny pro zajištění kolových a pásových vozidel na železničních vozech
vyrobené dle mezinárodních železničních nakládacích předpisů.
klín pro zajištění v podélném směru
klín pro zajištění v příčném směru
Držák pneumatik „PANAV“
je dodáván ve čtyřech velikostech. Kombinace volných dílů je volitelná. Všechny díly jsou povrchově upraveny zinkováním.
Svou objednávku prosím konzultujte telefonicky, faxem či emailem.
Držák pneumatik Panav jednokolový s příslušenstvím
Kompletní sestava jednokolového držáku rezervy tvoří tyto díly:
rám, závěs a rukojeť
hákový šroub a matice
zajišťovací tyč a závlačka
nosník závěsu
pojišťovací lanko, příložka, karabina a závlačka
Držák pneumatik Panav dvoukolový
Rozměry rámu
A
(mm) |
B
(mm) |
C
(mm) |
705 |
330 |
675 |
900 |
430 |
845 |
900 |
430 |
920 |
900 |
590 |
920 |
Rozměry a provedení volných dílů
D
(mm) |
E
(mm) |
L
(mm) |
provedení |
100 |
240 |
290 |
|
182 |
290 |
415 |
215 |
330 |
540 |
|
— |
415 |
635 |
Zakládací klíny si můžete objednat on-line přímo v našem eshopu.
Celkový přehled našich výrobků naleznete v našem katalogu
PDF 7,24 MB
/divobr_379