Zakládací klíny pro motorová vozidla a držáky pneumatik

Samostatný obor kovovýroby je dílna s výrobou zaměřenou pro automobilový průmysl, se specializací na výrobu zakládacích klínů na přepravníky motorových vozidel, včetně dodávky pojezdových plechů s perforací pro tyto přepravníky a zakládací klíny.

Zakládací klíny Hepos
Osazení zakládacího klínu Hepos na pojezdový plech

jsou přednostně konstruovány pro pojezdové plechy vlastní konstrukce, ale také pro plechy přímých dodavatelů, jako jsou fy Kässbohrer, Lohr a Rolfo. Při objednávce zakládacích klínů je tedy třeba rozlišovat odlišnosti pojezdových plechů přímých výrobců.
Zakládací klíny je vždy nutno objednat v párech, a to pro levou a pravou stranu přepravníku.

Zakládací klíny jsou dostatečně pružné a odolné proti dynamickému namáhaní. Podle výsledků životnostní únavové zkoušky je vhodná pro přepravu vozidel do hmotnosti cca 2300 kg (kolový tlak 575 kg) při dodržení kvality namáhaných svarů v konstrukci a pokynů výrobce pro použití zakládacích klínů.

Zakládací klíny jsou dodávány jako pár - pravý a levý klín
Při návrhu metodiky zkoušky se postupovalo dle ČSN 42 0363. Zatěžující šikmá sila působí na zkoušený vzorek tak, že simuluje zatížení od kola přepravovaného vozidla. Jedná se o výslednici svislé sily od hmotnosti vozidla a od vodorovné sily na zarážku. Při rozjezdu a brždění působí na zarážku i dynamická silová složka. Výsledky pevnostní únavové zkoušky prokázaly, že při zatížení navrhovanou silou (vozidla s kolovým tlakem 400 kg) je zarážka dimenzovaná tak, že její únavová pevnost je dostačující. Zatěžující sila byla postupně zvyšována a lom nastal až po 405 000 cyklech při přetížení o 100 % bez uvažování přejetí vozidlem. Při uvažování přejetí zarážky (které sice je zakázané, ale přesto se v praxi vyskytuje), by zarážka měla vydržet bez lomu přibližně 400 000 přejetí vozidla těžšího o 100% více, než je uvažované vozidlo ve výpočtu.

Detail upínací páky
zakládacího klínu
Rozměry pojezdových plechů nutné pro objednávku zakládacích klínů

Lohr
Kässbohrer


Typy Hesy 1, Hesy 2, Hesy 1 speciál a Hesy 2 speciál jsou určen pro pojezdové plechy s šířkově omezeným prostorem.

Hesy 1
Hesy 2
Hesy 1 - speciál
Hesy 2 - speciál


Ocelové klíny s pojezdovým kolečkem pro zajištění  nákladních vozidel

Ocelové klíny s pojezdovým kolečkem pro zajištění nákladních vozidel

Ocelové klíny s pojezdovým kolečkem pro snadnou manipulaci — zakládací klíny s pojezdovým kolečkem k zajištění nákladních vozidel. Klíny je možné vyrobit v levém i pravém provedení dle požadavku zákazníka.


Ocelové klíny pro přepravu na železničních vozech

Ocelové klíny — speciální klíny pro zajištění kolových a pásových vozidel na železničních vozech vyrobené dle mezinárodních železničních nakládacích předpisů.

klín pro zajištění v podélném směru
klín pro zajištění v příčném směru

Držák pneumatik „PANAV“

je dodáván ve čtyřech velikostech. Kombinace volných dílů je volitelná. Všechny díly jsou povrchově upraveny zinkováním.
Svou objednávku prosím konzultujte telefonicky, faxem či emailem.

Držák pneumatik Panav jednokolový s příslušenstvím
Kompletní sestava jednokolového držáku rezervy tvoří tyto díly:
  • rám, závěs a rukojeť
  • hákový šroub a matice
  • zajišťovací tyč a závlačka
  • nosník závěsu
  • pojišťovací lanko, příložka, karabina a závlačka

  • Držák pneumatik Panav dvoukolový

    Rozměry rámu
    A
    (mm)
    B
    (mm)
    C
    (mm)
    705 330 675
    900 430 845
    900 430 920
    900 590 920
    Rozměry a provedení volných dílů
    D
    (mm)
    E
    (mm)
    L
    (mm)
    provedení
    100 240 290
    182 290 415
    215 330 540
    415 635
    Zakládací klíny si můžete objednat on-line přímo v našem eshopu.

    Celkový přehled našich výrobků naleznete v našem katalogu  PDF 7,24 MB  
    /divobr_379