...Jinak Vás mohu ubezpečit, že opravdu neznám nic lepšího, než je tato tyč určená k tahání vozidel. A to Vás mohu ubezpečit, že mnohokráte nerozdávám pochvalu. Bohužel ze své pozice a funkce provozního ředitele, který má pod sebou cca 200 lidí a ve správě cca 185 vozidel, nemám mnoho příležitostí k pochvalám, ale jak jsem již uvedl, s vaším výrobkem jsem naprosto spokojený. Mnoho našich vozidel nepojízdných i havarovaných jsme již stačili odtáhnout a přetáhnout do naší dílny nebo servisů.
...Ačkoliv už naše firmy spolupracují v prodeji tažných tyčí několik let a od našich zákazníků jsem měl zatím kladné ohlasy, až minulý týden jsem měl tu možnost si tento výrobek vyzkoušet osobně, protože mé auto dosloužilo a byl jsem nucen se nechat odtáhnout do servisu. Musím říci, že má zkušenost z pozice řidiče taženého vozidla byla více než pozitivní. Do této chvíle jsem měl celkem bohaté zkušenosti s tažením vozidel na vlečném laně. Rozdíl hlavně při rozjíždění a brždění je opravdu nesrovnatelný. Zatímco u vlečného lana musí řidič zvládat mnoho úkonů, u tažné tyče nemusí dělat skoro nic. Chvílemi jsem si říkal proč v tom autě vůbec jsem. Je to sice nadsázka, ale je fakt, že kromě držení vozidla v ose řidič skutečně mnoho práce nemá. Vím, že určitě máte dostatek ohlasů od svých zákazníků, ale považoval jsem za nutné se s vámi o tuto mou osobní zkušenost podělit.
Potvrzuji přijetí vlečné tyče a velmi děkuji za zásilku a také za tak rychlé zaslání. Zítra si vyzkouším montáž
na vozidlo. Velmi se mi líbí dílenské zpracování. Tyč působí velmi bytelně. Prostě, žádný dovoz ale poctivá domácí
kvalita. Oč jsem žádal, to jsem získal a nyní je zase řada na mě. Budu se snažit zvýšit povědomost u české motoristické
veřejnosti. Přiložené letáčky použiji na školeních a jako materiál pro své žáky.
Děkuji, nejen za tyč, ale především za příkladné a rychlé jednání.
S pozdravem, Richard Svoboda - Lázně Bohdaneč
Tažné lano sice není ve vyhlášce přímo uvedeno jako povinná výbava, z praktických důvodů se však doporučuje jeho zařazení do výbavy vozu. Moderní řešení však představuje místo lana tažná tyč.
Nákladní automobily a autobusy se ani jinak vléci nesmějí a nedají. U osobních automobilů je povoleno použít lana, které musí mít samozřejmě příslušnou délku (minimálně 2,5 m, maximálně 6 m) a kvalitu, navíc musí být uprostřed označeno červeným praporkem, aby ostatní řidiči byli varováni, že mezi dvěma vozy se nachází lano. I tak je vlečení na laně poměrně riskantní záležitost, a to pro oba řidiče, toho v zadním voze i prvního, který vpředu riskuje nejméně zadní nárazník. Vlečený automobil navíc většinou není plně funkční, leckdy je mimo provoz posilovač brzd, prostě je tu riziko. Mnohé z problémů spojených s tažením odbourává použití tažné tyče, které jsou nyní na trhu již i v provedení pro různé druhy osobních automobilů. Vybrat si lze pro normální osobní vůz, ale i off-roady a dodávky.RIZIKA VLEČENÍ LANEM |
|